Skontaktuj się z nami tel: 538 905 877; 888 946 930 e-mail: cozy@cozyzone.pl 

Reklamacje i zwroty

Reklamacja

W przypadku kiedy zakupiona przez Ciebie rzecz ma wadę możesz złożyć pisemną Reklamację na adres mail: cozy@cozyzone.pl podając w niej przyczynę reklamacji czyli opisz wadę oraz dołącz zdjęcia, podaj również numer zamówienia. 

Twoja reklamacja zostanie przez nas rozpatrzona w najszybszym możliwym terminie, pamiętaj jednak iż zgodnie z prawem na rozpatrzenie reklamacji mamy 14 dni od dnia jej otrzymania. Po jej rozpatrzeniu poinformujemy Cię o dalszych krokach postępowania. 

Zwrot

Zgodnie z przepisami opisanymi w Ustawie z dnia 30.05.2014r. o prawach konsumenta (Dz. U. z 2014 nr 827) Klient ( Konsument ) ma prawo odstąpić od umowy sprzedaży i dokonać zwrotu zakupionych produktów w terminie 14 dni od dnia ich otrzymania. Powyższe nie dotyczy osób które dokonują zakupu w związku z prowadzoną przez siebie działalnością i proszą o wystawienie faktury VAT. 

W celu dokonania zwrotu wyślij do nas stosownego maila na adres cozy@cozyzone.pl podając numer zamówienia oraz numer konta do dokonania zwrotu środków za odesłany towar. Na maila zwrotnego otrzymasz informację na jaki adres odesłać zwracany towar. Zwrot środków przez Cozy Zone dokonany będzie w terminie do 14 dni od dnia otrzymania od Ciebie przesyłki zwrotnej i weryfikacji towaru. Towaru nie może posiadać wad czy śladów użytkowania. 

Pamiętaj:
zgodnie z ustawą o Prawach konsumenta dnia 30 maja 2014 r. (Dz.U. 2014 poz. 827) prawo odstąpienia od umowy jest wyłączone w przypadkach w niej wskazanych (m.in. w sytuacji, gdy przedmiotem zamówienia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana na specjalne zamówienie lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb).

Koszty związane ze zwrotem towaru ponosi kupujący czyli Ty-Klient-Konsument. 

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl