Skontaktuj się z nami tel: 538 905 877; e-mail: cozy@cozyzone.pl 

Koszty i warunki dostawy

Informacje o koszcie dostawy i czasie dostawy znajdują się na stronie każdego produktu pod nazwą produktu np:

Termin realizacji

W pojedynczych przypadkach takich jak np. opóźnienia w dostawie od dystrybutora na magazyn Cozy Zone, przesunięciach dostaw towarów importowanych do kraju, termin realizacji może zostać wydłużony lub zmieniony w stosunku do daty podanej na karcie produktu. Są to sytuacje całkowicie niezależne od Cozy Zone i w miarę możliwości pracownicy sklepu będą przekazywać Państwu informację o zaistnieniu takich sytuacji. 


Decydując się na zakupy na stronie cozyzone.pl
możesz dokonać wyboru sposobu płatności oraz preferowanej formy dostawy. Elementy te mają wpływ na  koszt dostawy dla Twojego zamówienia,  dlatego jeżeli chcesz w łatwy sposób sprawdzić ile wyniesie koszt wysyłki dodaj wybrane produkty do koszyka a później w formularzu ustal formę i preferowany sposób dostawy. System automatycznie naliczy i wskaże koszty dostawy Twojego zamówienia.

Koszty dostawy uzależnione są m.in od:

  • gabarytów zamówionych produktów
  • wagi zamówionych produktów
  • ilości zamówionych produktów
  • wybranego sposobu dostawy i płatności

Podczas dokonywania zamówienia będziesz miał możliwość wyboru sposobu dostawy. 
Ważne- w zależności od rodzaju wybranego produktu mogą być Ci zaproponowane różne formy dostaw.

Koszty dostawy w zależności od rodzaju wybranego produktu kształtują się od 16 zł do 499 zł. 

Dostępne formy dostawy:

  • przesyłka kurierska
  • przesyłka spedycyjna 

W związku z możliwością wysyłki z różnych magazynów, paczki mogą dotrzeć do Ciebie osobno, w różnych terminach. 

O nadaniu Twojego zamówienia poinformujemy Cię odpowiednimi mailami.

Korzystamy m.in z następujących firm kurierskich i spedycyjnych:

DPD, Pocztex, DTS

PAMIĘTAJ Przesyłkę należy koniecznie sprawdzić przy kurierze. 
Sprawdź zawartość, otwórz paczkę przy kurierze, zwróć uwagę czy opakowanie nie jest uszkodzone, uzupełnij w razie potrzeby protokół szkody. Powyższe elementy będą niezwykle istotne w przypadku reklamacji uszkodzenia przesyłki w transporcie. 

W razie jakichkolwiek pytań dotyczących kosztów dostawy i płatności prosimy o kontakt pod adresem e-mail: cozy@cozyzone.pl

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl